Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

poukaz

NOVINKY 


  • JARNÍ SLEVY
  • palety na topení, skladování k odběru
  • dárkové poukazy na nákup uhlí
  • pelety A1 skladem
  • kotle OPOP skladem
  • Písek pro dětská pískoviště s certifikátem
  • Zakrývací plachty

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:1
DNES:27
TÝDEN:544
CELKEM:460900

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Reklamační řád pro prodej paliv

1. Uplatňování reklamací vad zakoupeného zboží 
Vyskytne-li se vada u zakoupeného zboží, má kupující právo tuto vadu reklamovat u prodávajícího. Kupující je povinen uvést v čem vada spočívá a čeho se reklamací domáhá. Při uplatnění reklamace předloží doklad o nákupu zboží a odpovědný prodávající pořídí o reklamaci zápis.

2. Reklamace váhového množství paliva 
Musí být kupujícím uplatněna ihned po převzetí paliva. Pokud se kontrolním převážením zjistí neoprávněnost reklamace, uhradí kupující prodávajícímu náklady spojené s kontrolním převážením dodávky.

3. Reklamace jakosti paliva 
Jakost dodávek je určena parametry jednotlivých druhů paliv, které jsou uvedeny v katalogu výrobců tuhých paliv. Kupující po převzetí dodávky neodkladně oznámí prodávajícímu zjištěné vady jakosti a to u zjevných vad do sedmi dnů od převzetí dodávky. Zjevnými vadami se rozumí vyšší obsah podsítného v dodávce paliva. U skrytých jakostních vad lze uplatnit reklamaci do dvou měsíců od data dodání, nedošlo-li k podstatné změně dodaného paliva vinou kupujícího. Jedná se o případy, kdy dodané palivo obsahuje nepřípustné procento nespalitelných zbytků nebo má nižší výhřevnost. Tyto vady, které nemohly být zjištěny při přejímce paliva, se prokazují laboratorním rozborem vzorku odebraného z reklamované dodávky. V případě zjištění neoprávněnosti reklamace podle výsledku laboratorního rozboru kontrolního vzorku, hradí náklady s tím spojené kupující. Kupující je povinen umožnit prodávajícímu odběr kontrolního vzorku paliva.

4. Vyřízení reklamace
V případě jakostních reklamací u zjevných vad dodaného paliva nejpozději do pěti dnů od uplatnění reklamace. V případě skrytých jakostních vad do sedmi dnů po obdržení výsledků rozboru odebraného vzorku. O vyřízení reklamace se sepíše zápis, kde se uvede i způsob náhrady oprávněné reklamace.

5. Záruční doba 
Odpovědnost za vady se řídí Obč. zák.§ 619 a následující. Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s Obchodním a Občanským zákoníkem. Nevztahuje se na méně hodnotná paliva, nebo paliva prodávaná za snížené ceny.